در راستای مهارت افزایی:
اداره کل فنی و حرفه‌ای استان همدان در راستای مهارت افزایی و ارتقا صلاحیت‌های حرفه‌ای با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان تفاهم نامه همکاری ۲ جانبه امضا کرد.
کد خبر: ۱۱۱۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲ 21 June 2023
اداره کل فنی و حرفه‌ای استان همدان در راستای مهارت افزایی و ارتقا صلاحیت‌های حرفه‌ای با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان تفاهم نامه همکاری ۲ جانبه امضا کرد.
 

به گزارش تابناک همدان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: توانمندسازی شاغلان، اجرای دوره‌های آموزشی و آزمون مهارتی متناسب با استاندارد‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در راستای اجرایی کردن طرح تابستانه مهارت از اهداف مهم این تفاهم نامه است.

وهب مختاران، هدف از انعقاد این تفاهم نامه را ارتقا صلاحیت‌های حرفه‌ای برشمرد و افزود: به منظور توانمندی مهارت منابع انسانی شاغل در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آن‌ها تفاهم نامه آموزشی به امضا رسید.

او با اشاره به توسعه فضای کسب و کار و بهره مندی از ظرفیت‌های موجود جهت ارائه خدمات آموزشی، تصریح کرد: ارائه خدمات مشترک آموزشی در زمینه شناسایی شایستگی‌های حرفه ای، نیاز سنجی آموزشی، تدوین استاندارد‌های مهارت آموزشی، اجرای دوره‌ای مهارتی با ظرفیت‌های طرفین از موضوعات مهم این تفاهم نامه است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: ارتقا سطح دانش فنی و سطح شایستگی حرفه‌ای منابع انسانی، بستر سازی در زمینه اجرای قانون الزام فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و استفاده رایگان از دوره‌های آموزشی را از دیگر موضوعات این تفاهم نامه برشمرد.

در بخش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دولتی استان همدان ۱۸ مرکز ثابت و چهار شعبه و از مجموع ۱۹۸ آموزشگاه خصوصی، ۱۲۹ آموزشگاه ویژه دختران، ۲۳ آموزشگاه پسران و ۴۶ آموزشگاه دومنظوره در استان همدان مشغول فعالیت در برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط هستند.

۲۲ مرکز دولتی و ۲۱۷ مرکز آموزش خصوصی زیر نظر فنی و حرفه‌ای استان همدان فعالیت دارند و ۵۰۰ رشته و حرفه را آموزش می‌دهند.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار